Yon-Ka lotion
Een ode aan de natuur…
De lotion van Yon-Ka is een heerlijke nevel.
Het heeft natuurlijke ingrediënten.
Waar elke huid naar hunkert.
68 jaar bestaat Yon-Ka al, en nog steeds is het onafhankelijk.
Door een familie gerund.
Het cosmeticabedrijf, Opgericht in 1954 is het kleine ambachtelijke merk.
Ontwikkeld door Cécile, Ernest en Charles Mühlethaler .
Ze zijn alle drie planten liefhebbers.
Met steun van de chemici uitgegroeid tot een cosmeticamerk met fyto-aromatherapie.
In het begin richtte Yon-Ka zich vooral op fysiotherapeuten.
Maar tegenwoordig hebben Schoonheidsspecialisten bij Yon-Ka een bevoorrechte rol gekregen.
Alle producten en behandelprotocollen hebben spectaculaire resultaten…
68 jaar schoonheid en enthousiasme.
Natuur & wetenschap van vader op dochters.
Dit is een verhaal over mensen met liefde voor de natuur.
De aanpak die nu in de mode is, was destijds revolutionair.
Vanaf het begin heeft Yon-Ka besloten om altijd :
Natuurlijke ingrediënten
Plantenextracten
En essentiële oliën
Te kiezen om producten en behandelingen te ontwikkelen die zowel effectief als plezierig zijn.
Na jaren van onderzoek deed Yon-Ka een cruciale ontdekking die leidde tot een uitzonderlijke, geconcentreerde geur met meerdere voordelen voor de huid.
Dit exclusieve complex heet Yon-Ka QUINTESSENCE .
Het bestaat uit 5 essentiële oliën:
- Lavendel
- Geranium
- Rozemarijn
- Cipres
- Tijm
En zijn afkomstig uit het Middellandse Zeegebied.
De Yon-Ka Quintessence heeft vele voordelen voor de huid..
Daarom heeft Yon-Ka besloten om dit bijzondere complex te verwerken in de hele productlijn.
Tot op de dag van vandaag wordt de Yon-Ka Quintessence gebruikt in de producten.
Het ongelooflijke succesverhaal van een Frans familiebedrijf.
Als je ergens in geloofd doe dat dan….
Dit was de quote die Françoise (biochemicus) en Catherine Mühlethaler (schoonheidsspecialiste)
Altijd gebruikte om de familietraditie voort te zetten met onbeperkte enthousiasme.
Acute gevoeligheid en liefde voor de natuur, wetenschap en schoonheid.
Dit hebben ze met de tijd tot in de perfectie verfijnd.
Zo is het succesvolle familie verhaal van het merk Yon-Ka begonnen.
Zowel Frankrijk als in het buitenland. (58 landen.)
Ze streven ernaar om te blijven groeien.
Dit omdat de vraag naar natuurlijke ingrediënten steeds groter wordt.
Natuur en wetenschap
De sleutels van huidverzorging..
De lotion van Yon-Ka is een heerlijke nevel.
Het heeft natuurlijke ingrediënten.
Waar elke huid naar hunkert
De luxe ervaring met fyto-aromatische nevel moet op het gezicht worden aangebracht.
Dit doe je met behulp van lange en gelijkmatige diffusie.
Dit overspoelt de huid met de beroemde Yon-Ka Quintessence geur.
De Yon-Ka Quintessence is een waardevolle synergetische mix van vijf essentiële oliën
- lavendel
- geranium
- rozemarijn
- cipres
- tijm
Deze zorgen voor een energie boost!
De huid wordt frisser, strakker en weer in balans gebracht.
Ook bereidt het de huid voor op de dagelijkse huidverzorgingsroutine.
Het bevat :
99% aan natuurlijke ingrediënten
89% zorgt voor een stralende teint
95% versterkt en verkwikt de huid
100% geeft het een verfrissend effect
Sinds 2014 wordt de Lotion Yon-Ka Limited Edition ontworpen door een vrouwelijke kunstenaar.
Voor deze nieuwe Limited Edition toont Yon-Ka de magie van de adembenemende wildernis.
Dit jaar heeft Yon-Ka gekozen voor kunstenaar Sue milano.
Een schilder die verliefd is op aquarel en te vinden is op Instagram onder de naam @colorsbysue.
Haar werk gericht op het aanpassen van wilde bloemen met pure precisie en flair.
Hielp haar om de perfecte cocktail vol bewonderingswaardige en toevallige ontmoetingen te creëren.
In deze eenvoudige compositie komt de betekenis van de volledige poëzie van Yon-Ka tot leven.
met behulp van zichtbare schilderijen van flora en kleine bijen die een knipoog geven aan,
Non-profitorganisatie “Un toit pour les abeilles”
(“een dak voor onze bijen”).
Door het gebruik van aquareltechnieken en een veelvoud aan pasteltinten symboliseert kunstenaar Sue Miano schoonheid, sereniteit en poëzie in één schilderij!
De schoonheid van de natuur..
De Limited Edition van 2022 is ontworpen door concrete maatregelen om het milieu te beschermen.
Red de bijen wereldwijd..
- De inkoop van onze plantaardige actieve ingrediënten wordt verkregen met respect voor de biodiversiteit en de mensen om zo onze impact op het milieu te beperken dankzij het openen van duurzame toeleveringsketens.
- Verantwoorde verpakking: 100% recyclebare doosjes, glazen flessen en folders die tevens worden gedrukt met plantaardige inkt.
Yon-Ka werkt samen met een Zweeds bedrijf dat in de top 100 staat van de meest duurzame ontwikkelingsvriendelijke bedrijven in de hele wereld.
Het bedrijf produceert kartonnen dozen die gemaakt zijn van duurzaam beheerde bomen.
En.. Yon-Ka onderzoekt ook nauwkeurig verschillende nieuwe kansen.
- Een milieuvriendelijke productie.
- Yon-Ka steunt de non-profitorganisatie ‘‘Un toit pour les abeilles” (“een dak voor onze bijen”).
- Yon-Ka zet zich in om de biodiversiteit te behouden door het financieren van bloemenvelden in Zuid- en Noord Frankrijk.
Dit zijn bloemenvelden die gezond nectar en stuifmeel leveren.
In perioden waarin er weinig tot geen voedsel te vinden is voor de bijen.
Yon-Ka houdt van planten.
Ze is altijd zeer enthousiast over de bijdrage die ze leveren aan schoonheid.
Al 68 jaar zet Yon-Ka zich in voor het milieu.
|Ze zijn altijd toegewijd geweest aan het beschermen en het behouden van de natuurlijke wereld.
Concrete maatregelen om het milieu te beschermen.
Volgens professionals was 2021 één van de slechtste jaren voor de bijenteelt in Frankrijk.
In Frankrijk werd amper 7.000 ton honing geoogst.
Ondanks de populariteit van honing in dit land. (40.000 ton per jaar).
Na het chaotische seizoen van 2021 hebben gekozen functionarissen en resolutie voorgesteld.
Om iets te gaan doen tegen de afnemende bijenpopulaties.
En door dit besluit zijn bijen nu een belangrijk nationaal doel geworden in 2022.
Wereldwijd zetten dochterondernemingen en de distributeurs van YON -KA zich al jaren in voor de bijen.
Voor elke verkochte LOTION YON-KA LIMITED EDITION wereldwijd.
Wordt er € 1,00 gedoneerd aan de non-profitorganisatie ‘‘Un toit pour les abeilles” (een dak voor onze bijen).
De bijdrage van Yon-Ka en de verkoop van de Lotion Yon-Ka Limited Edition zal de bloemenvelden en de bescherming van 750.000 bijen in de Provence blijven financieren.
Dit jaar heeft Yon-Ka in samenwerking met imker Philippe Chavignon goedgekeurde biologische lavendelhoning geproduceerd.
Hij heeft een project geleid in Guillaumes, in het zuidoosten van Frankrijk .
Daar verkopen ze al vanaf 1995 gecertificeerde biologische honing.
Ondanks de aanzienlijke winterverliezen telt de kolonie de afgelopen jaren ongeveer 100 bijenkasten.
Pioniers..
Als pioniers in aromatherapie creëren Laboratoires Multaler fyto-aromatische behandelingen voor Yon-Ka® Paris.
Die de kracht van de natuur gebruikt in sensorische- en deskundige formules.
Unieke, geconcentreerde effectiviteit die zichtbare en bewezen resultaten garandeert.
Overtuigd..
Wij zijn ervan overtuigd dat schoonheid schuilt in fysieke en mentale harmonie.
Daarom ontwikkelen we elk product en elke behandeling als een unieke, zintuigelijke met een diepe persoonlijke ervaring.
Waarin de geest wordt gerevitaliseerd en opnieuw wordt verbonden met het lichaam.
Het bevrijdt spanning en zorgt ervoor dat het plezier en het leven wordt herontdekt.
Als Frans familiebedrijf is Yon-Ka trots op de milieuvriendelijke en verantwoorde ontwikkelingen van de productie in Frankrijk.
Alles wordt ontwikkeld met het grootste respect voor de natuur en voor degenen die onze kostbare plantaardige ingrediënten verbouwen en oogsten.
De duidelijke standpunten van Yon-Ka..
Een wereld die altijd opzoek is naar meer, belooft Yon-Ka meer.
We moeten stoppen en de inventaris opmaken.
We moeten terug naar de Essentials.
Minder pretentie, meer authenticiteit.
Minder compromissen, meer effectiviteit.
Minder focussen op praten, meer focussen op de zintuigen.
Bij Yon-Ka wordt er bewust gekozen voor eenvoud.
We maken opnieuw verbinding met de vitale energie in onszelf en in anderen.
De wereld van morgen nog mooier en gezonder maken dan die van gisteren.
Geef een reactie